איתי גדסי: "הרבנים מאוכזבים מלסרי ותומכים באמסלם"

אבי יעקב No Comments on איתי גדסי: "הרבנים מאוכזבים מלסרי ותומכים באמסלם"

איתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' על מערכת הבחירות באשדוד: "מכתב התמיכה הראשון מרבני המועצת יוצא דווקא באשדוד, כאשר הרבנים החליטו על תמיכה באבי אמסלם לראשות העיר". "הטיעון הרשמי של אגודת ישראל לאי תמיכתם בברק סרי הוא שהם תומכים רק במועמד חובש כיפה, ולכן ש"ס מעמידה את אמסלם". "ברור שהנעשה באשדוד ישליך על כלל ההסכמים מול דגל התורה ואגודת ישראל בשאר הערים"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבחירות המונציפליות מתקרבות והיום סערו הרוחות באשדוד כאשר מועצת חכמי התורה של ש"ס פרסמה מכתב בו הם מודיעים על מועמדות יו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם לראשות העיר. פרשננו הפוליטי איתי גדסי שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ואמר: "אנחנו יודעים שש"ס מתמודדת לראשות מספר ערים מרכזיות, אבל מכתב התמיכה הראשון מרבני המועצת יוצא דווקא באשדוד כאשר הרבנים החליטו על תמיכה באבי אמסלם לראשות העיר. במכתב הרבנים מביעים חוסר שביעות רצון מובהק מראש העיר המכהן לסרי, שזכה לתמיכת ש"ס מספר פעמים".

"אגודת ישראל כבר הודיעה על תמיכה בלסרי כאשר הטיעון הרשמי לאי תמיכתם בברק סרי הוא שהם תומכים רק במועמד חובש כיפה, ולכן ש"ס מעמידה את אמסלם שכמובן עונה לדרישה זו". אך, לדבריו: "יש לנו עדיין זמן עד הגשת הרשימות אבל אין ספק שהנעשה באשדוד ישליך על כלל ההסכמים מול דגל התורה ואגודת ישראל בשאר הערים"

האזינו



0 תגובות